Tugce_acrr45 Kızlar 11+2 hamileyim karın agrım oluyor normal mi sizce yaşayan varmı batma gibi agrı oluyor stres yaptım biraz o yüzden olabilir mi
Haticeakcy Tugce_acrr45 benimde 9+5 dediğiniz gibi ağrılarım oluyor. Normalmiş hep öyle dediler sakin kalmaya çalışın stres yapmayın
ArvenMom Tugce_acrr45 hayır canım 29 haftaya giricem ilk haftalardan bu yana hep ağrım var doktorum normal olduğuny söyledi çok şiddetli olmadığı sürece sorun yok