Sema58 Iyi aksamlar kizlar, Bizim bebis surekli sagda ve sagda toplanma olayimiz vardi yine devam ediyor bebek sagda toplaniyor ve karnim yamuk oluyor resmen 1-2 dakika sonra duzeliyor 5 dakika sonra tekrar oluyor normal mi sizce ?
desagr Sema58 Genelde arabadayken oluyo, rahatsız mı oluyo anlamıyorum ama baya kasılıyo 🤷🏽♀️ Koltuğumu yatırıyorum da öyle geçiyo
Mlkhmzyhyzkry Sema58 gayet normal yeri dar geldiği için genisletme çabası içinde ilk gebeliğim de benim de oğlum oyleydi ve poposunu dışarı doğru cikariyomus doğunca da aynı hareketi yaptı baya uzun bi süre gerinme tarzı çok eğlenceli 😊
Sema58 Mlkhmzyhyzkry oo popo cikartma olayi dehset zaten ya ama bugunlerde cok sık yapiyor ve hep sağ tarafa dogru toplanma vr sola hic gitmior bu bebek🤣