gumiho Beyzasrkya22 evet normalmiş, doktorunuza danışın yine de.. bende yaşadım epey sonra geçti.. ama bu dönem dikkat edin kendinizi zorlayıp, yormayın kanama da eşlik edebilir hassas süreç çünkü bebek tutunma aşamasına devam ediyor
Sbs4 Beyzasrkya22 ben de 8+2 deyim. 7den beri var sanki regl olacakmışım gibi bir sancı.Hatta bazen sağ bazen sol giriyor bazen çizgi gibi giriyor. Doktorum normal olduğunu, bol su içmemi ve yatıp dinlenmemi söyledi.
Hilalllle Bende 10. haftalık hamileyim ilk zamanlar bendede inanılmaz kasık ve karın ağrısı oldu hatta adet olacağımı sanıyordum ama bir haftadır falan azaldı zamanla daha hafifler seninde çok şiddetli olursa doktoruna sor yinede