mucizeyukleniyor Kumsal10 ben içiyorum ilaç kullanamıyoruz sonucta ama günde 1 bardaktan fazla içilmemeli
Yagmurcmn Kumsal10 portakal çayı yapıyordum ben kendime canım içinede bal çok iyi geldi tadıda mükemmel
Zeynepozcan Kumsal10 bende gribim boğazım çok kötü, ıhlamur kaynattım karabiber attım, biraz ılıyınca bal koydum az da olsa yumuşattı
U-1dlk Kumsal10 hamileliğin son aylarinda onerilmiyo.gevseme rahatlama özelliği varmış erken doğuma sebep oluyomus.dr bana icmiyeceksin demişti😓ben bu hamileligimde 3 kez grip oldum şaka gibi😢öksürük de cabasi mahvoldum
Kumsal10 Zeynepozcan bende kaynattım da korktum içemedim doğum yaklaştı ilk gebeligim fazla bilgiye sahip deglm teşekkür ederim canm
Gul_20 Kumsal10 Hiç Bir şey olmaz ben ara ara içiyorum günde 1 tane bence iç kendini zorlama en azından diğer türlü geçmiyor en azından hafifletir.