Ada022 Oğlum olcak isim arayışındayım Güney mi Kuzey mi hangisi daha hoş karar veremedik. Sizce hangisi 😔şöyle bi durum da var eşim Karadenizli Kuzeyli ben Akdenizliyim Güneyli 😄😄
Deryaderya2 Ada022 isim analizi yapan birkaç sayfa var takip ettiğim. Söylediklerine göre g ve ü harflerinin yan yana gelmesi pek olumlu etki yaratmıyor. O yüzden bence kuzey 🥰
mmeliikee Ada022 evet ua kızım olursa Miray asel olsun istiyorum ama asel de asıl de çok yaygın ama zaten hep değişiyor şimdilik cinsiyet bile belli değil içimde bunlar var 😊🤭
Ada022 Happymomleyla sağol canım zaten ilk bebeğimiz artık ikincide erkek olursa seçmediğmiz isim olacak 🤭