Deniztrdd bence gıdın ve psıyatrık destek alın. organlarr 3 haftada tamamlanıyor zaten. benım psıkyatrım cok fazla hamıle hastası olduğunu ve ılac kullandıklarını soledı.hıcbırınde herhangı bır sorun olmamış.kadın doğumcumda keza aynı sekılde cok hastasının ılac kullandığını,hatta dokuz ay bırakmayan hastalarının olduğunu soledı.bole hamılelık geçmez cunku.daha cok varr