Kızlar bılenlerınız vardır. Bnm bebegımde ıkı hafta gerılık vardı. Suanda 36+1 iz fakar bugünkü randevumda 33+ cıktı bazı ölcümleri. 10 gün once gittigimde 2kılo olan bebegım 2300 gr olmus . Ama doktor ölcümlerin tanılma payı oluyor dıyor hep asagı yukarı olabılır dıyor. Bebek gelısmıyor canım almak durumundayım 37. Haftada dedı yanı önumuzdekı cumaa. 🥺Veee boynuna ıkı kere kordon dolanmıs 😔 her sey Allahtan strese girmıcem dedıkce hep bıseyler cıkıyor rabbım yrdımcımız olsun. Zaten ıkı gecedır kıpır kıpır olan cocuk hareket etmez oldu gece oynadm falan öyle hareket ettı . Pazartesi gunu de riskli gebelık uzmanına randevum bar o da okey derse alacaklar bebegımı . Kordon dolanmasından cok korktum süreklı kendımı dınlıyorum bebegımı dınlıyorum cumaya kadar nasıl olacakk bılmıyorumm dua eder misiniz lütfen🥺🙏🏻