alparslansmother doğum yapana kadar devam etmeniz gerekiyor ilaca. Bende her gün içiyorum. Benim ilk çıktığında 4,85 ti. 1,35 -1,85 en son 2,72 oldu. Her gün içiyorum ama yine de çıkıyor. Düşmesi yükselmesinden iyi. Hamileliğe bağlı olarak yükseldiği için ilaçla düşürmeye çalışıyorlar.