Sağlıkla kucağına al insaallah canım, ben 10 haftaya kadar hiçbir şey yaşamamıştım 10. Hafta da lekelenme başlamıştı cok tedirgin oldum doktoruma gittim herşey normal olabilir bazen demişti. Bir hafta sürdü geçti sonrasında yine 3-4 gün oldu şükür geçti. Burada sanırım lekelenmenin rengi oldukça önemli. Ben hep uzandım özellikle sol tarafıma ve ayaklarımı mutlaka kalp hizamda tuttum.kendini yorma dikkat et