Kiraz53 Biliyorum saçma oldu biliyorum gebeler cama çıkmaz ama camlarım aşırı kirlendi yani dışarıyı göremez oldum hamileliginde cam silen varmi 🙄 onerileriniz neler
irembasoglu37 Kiraz53 tüm işlerimi kendim yaptım çamaşır suyuyla banyo bile yıkadım bebetom hala sağlıklı
poyrazin_annesi28 Kiraz53 Benimkiler de dıştan çok kirlendi ama düşerim diye yapmıyorum göbek de var malum Allah korusun 😊 Varsın kirli dursun. Laf yapan olursa da gelsin silsin camlarimi 😄😄
Kiraz53 Findukli_Lokum o yapsa tam yapamaz diye endiseliyim ben çünkü ilk çamaşır sulu su ile siliyorum kuruluyorum camsil sıkıp bidaha kuruluyorum cam yok gibi oluyor
Kiraz53 irembasoglu37 banyo.yikamak cam silmekten daha basit camda uzanıyosun ediyosun banyoda ne var fırçala sungerle geç
Bfmom irembasoglu37 çamaşır suyla yıkadiniz diye etkisini pat diye göremezsiniz zaten. Sizin bile ciğerleriniz için zararlı çamaşır suyu.
Nurdanb Kiraz53 suan cam bebegiizden onemli degil cam silmek sakıncalı olduğu kadar camasir suyu da öyle. 3 5 ay cam yokmus gibi olmayiversin nolucak
Kiraz53 Nur_l yanide dışarıdan görenler evime pis der diye cekiniyorum birazda gerçi camla temiz.olunmaz ama benim saçma dusuncelerim işte 🤭🤭
Kiraz53 poyrazin_annesi28 ahahahah evet ya bide geçen gün karsi komşum cam sildi beni de asertti zor tutuyorum kendimi valla 😀😀😀
Kiraz53 PSerenity bende silmicem beklerim az daha yapacak bisey yok bebeğime bisey olursa asla affetmem kendimi çünkü
Elisa55 Kiraz53 ilk hamileliğimdede yaptım ikinciye hamileyim yine yapıyorum sükür bisey olmadı ☺️ iki balkonum var ikiside komple cam altları iç dıs siliyorum onlarıda 🤣 her isimi kendim yapıyorum kolay olsun zor olsun yapcak bisey yok