Senacnl ben dün oldum sezeryan , belden aşağı uyusturcaklardi ama 15 dk bekledik olmadı , uyustugunu anlamak için yaptıkları her şeyi hissettiğim için çığlık attım hep , en son benim damar yoluma sıvı vermişler genel aneztiye dönmüş , uyandığımda herşey bitmiş odada kimse kalmamıştı , gözünü korkutmak asla istemem benim deneyimim çok kötü oldu herkesin bir değil , ameliyathaneden çığlıklarla odaya cikartildim çünkü çok kötü bir acıydı Allah dusmanima yaşatmasın daha devamını anlatmiycam benimki kötü geçmişti , ama Allah sana doğumun en iyisini nasip etsin . Ama akşamına hemen ayaklandim bebeğime kendim baktım asla yatmadım