Alya136 evet canim kuyruk sokumumda Bi ağrı vardı gece beni dönerken uyandırırdi bağırarak uyandığımı biliyorum. O kadar ağladım ki. Acı esiğim çok yüksektir. Ev işi yaparken ağlardım. Bacağımın arasına yastık alarak yatıyorum o günden beri. 15 dakika ayakta dursam 2 gün sancı çekiyordum. Kitlenin kalıyordum. Otururken bile az yamuk oturayım kalkarken yamuk yuruyirum