Kubroli Hanımlar biraz baş agrım var arada tansıyonum yükseliyor 10. Hafta da limonlu su içmek sakıncalı mı bide ilk aylarda yürüyüş yapmak zararlı mıdır acaba
Humeyraeslem1 Kubroli zararlı değil aksine saraçoglunun önerdiği birsey ilk 3 ay bebek anneye daha iyi tutunsun diye bende içtim bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
berceste5155 Kubroli ilk üç ay limonu kabuğuyla birlikte yedim yürüyüşe de hamileliği öğrenir öğrenmez başladım eğer bir tehlikeniz yoksa zararı olmaz ilerleyen dönemlerde faydası olur
Kubroli Humeyraeslem1 çok tesekkür ederim cevremdekiler limondan uzak dur demişlerdi tüp bebek transfer sonrası gebelik günde 1 bardak içeyim o zaman
Kubroli berceste5155 çok teşekkür ederim içime su serptiniz uc gündur yarım saat yürüyorum ama bi sakıncası olur mu diye de endise ediyordum