Ozerirem Merhaba hanımlarr hazırlıklarınız ne durumda sizler nasılsınız bebisler nasıl kaç gramlar 🤗 dün ben gittim 25 haftalık 680 gramdı 🎉
guzelanne01_ Ozerirem bende 25 haftalığım canım 21 haftalıkken gittim en son bu ay sonunda gidecem tekrar bende çok merak ediyorum yüzünü göremedim hala oğlumun💙
Mhtpflz Ozerirem 25+6 da en son gittik 850gramdı canım son 3 gündür aşırı ağırlaştım sırt bacak ağrısı kramplar beni çok yoruyor
Htcsnmz03 Ozerirem merhaba 🥰 26 haftalıkken 940 gramdı pazartesi gideceğiz bakalım kaç olacak bol ağrılı uykusuz geceler yaşıyoruz oğlumla
CaglaArtul Ozerirem tam 26hafta da gittim o zaman 893gr 34,5 cm boy du 😍🍓 şuan 26+6 yım ama gün geçtikçe ağırlaşıyorum sanki ve gece uyurken bacaklarıma kramplar girmeye çok başladı karın büyüdükçe hareketlerim kısıtlandı mecbur 🙇🏻♀️Kızımın tüm eşyaları herbişeyi tamam benimde öyle sadece 2 tane hastane için pijama takımı alcam onu da doğuma yakın alırım dedim 😊
guzelanne01_ Ozerirem ayy inşallah çok merak ediyorum bende🫣Kızımda hemen görmüştüm oğlumda göremedim hala🤷🏻♀️Hayırlı sağlıklı doğsunlar inşallah
Ozerirem guzelanne01_ yaaa artık başladı bizim ağrılar doğuma kadarda devam eder magnorm önerdi doktorum onu kullanıyorum biraz iyi geliyor
Simay13 25+6 günlükken gittim. 1076 gram ve 35 cm.di. Bugün tam 28 haftalık oldum. Karnım varla yok arası ama öyle bir ağırlık var ki orda. Tutmasam düşecek sanıyorum. Bel ağrısı acayip şiddetli. Oturup kalkmada ve yatıp dönmede öyle zorluk çekiyorum ki. Özellikle nefes alıp vermede Zorluk çekiyorum. 25 26 27 bende ekledim 28 i 😁
Arwen23 Ozerirem 25+3 de gittim 865 gramdı. Keyfi yerindeydi çok şükür🙏 :) bugün 27 haftalik olduk. bu aya kadar bır tek multivitamin kullanarak gelmiştim son kontrolde değerlerim ilk kez düşük gelince demir ilacı +magnezyum eklendi. Ağırlaştığımı hissediyorum bende. Ayak parmağıma kramp giriyor ara sıra. yürüyüş yaparken yada yarım saat oturur pozisyonda kalsam kalkarken kasıklarım sanciyor bu da yeni başladı
Aysecan0335 25+3 olduk bizde😊 ara ara vajinamın sağ sol kemikleri ağrıyo doktoruma söyledim normal dedi , kontrolümüze daha var , iyi gidiyor şimdilik 🌸 dün arabasını , ana kucağını aldık minik beyfendinin 🤗