damlaguneyerii Kızlar nasılsınız?? 15+5 oldumm uyku halim var sürekliiiiii keyifsizim halsizimmm sizde durumlar nasıl???
Duygu_oksar damlaguneyerii bende 15 +0 oldum inanılmaz bı baş ağrım var ara arada kasık ağrısı oluyor uykum geliyor ama uyuyamıyorum 🥺
[silindi] damlaguneyerii 15+1 im. İyi hissediyorum kendimi. Çok erken uyanınca midem çok bulanıyor kusmalarim oluyor ama haftasonu iyiyim. Hamile.oldugumi unutuyorum ve bu durum beni üzüyor. Sizin de öyle oluyor mu hiç?
Canan_ damlaguneyerii ben 15+2 oldum baslarda hic uyku problemim yoktu ama bu aralar bayaga surekli gozum yastikta 😂 bu arada cinsiyetini ogrendin mi 🙈 ben henuz degil 😣
semihalimom Benim de 15+3 miğde bulantım var hiç bişey yapmak istemiyorum halim oldukça oğlumla oyun oynuyoruz :) Haftaya Perşembe randevum var inşallah o zaman cinsiyeti öğrenirim :)