Nbeyaz Ailelerinize özellikle esiniizin ailesine ne zaman söylediniz hamile olduğunuzu ve sizce ne zman soylenmesi uygun olur
incinur0102 Nbeyaz İlk hamileligimde esime 10.haftamda söyledim, kalp atımını 8.haftamda duydum,herşey netlesince söyledim 🥰 ailelerimize 12.haftamda söylemiştik.2.gebeligimde şak diye söyledim 5 haftaliktim 😂
Eylb_ Nbeyaz ben eşime öğrendiğim gün söyledim, ailelerimize de betanın düzenli artışından sonra söyledik 🧚♀️