Meralaysn 36+4 um dün banyoya girdim bı anda bı şu geldi ama idrar değildi idrarı tutabiliyorum bu bı anda geldi ve idrar gibi sarı renkte değildi geldikten sonra belim ağrımaya başladı halada ağrıyor sizce suyum mu geldi?
Meralaysn 1anne2bebek__ Bebeğin hareketlerindede azalma var biraz daha bekleyip mi gitsem diyorum ama belim çok ağrıyor
Setny Meralaysn Beklemeyin gidin suda azalma olduğu sürece bebek enfeksiyon kapmaya başlıyor suyun gelmesi demek kesenin patlaması ve bebeğin dış ortama çıkması demek beklenilcek bi durum değil su gelmesi
Kiraz53 Meralaysn hareketleri de sıkıntı diyorsun neyi bekliyorsun anlamıyorum ben bile su gelişi gittim sürekli nst bağlı kaldım bebeğin kalbini takip ettiler doktora git bekleme
Kiraz53 Meralaysn evet doktora git su gelmesi hemen yatış veriyor doktorlar suyu bitmesin kontrol şart
Meralaysn Kiraz53 çok korkuyorum pek emin değilim ama hareketlerinde ve dün böyle olunca içim değişik oluyor belim hala ağrıyor şu geldikten sonra bu belirtilerin olması normal mi
Kiraz53 Meralaysn evettt ama dediğim gibi su gelişi hemen doktora gitmen şart bebek susuz kalırsa hemen sezaryene alırlar seni
Melisasak145 Meralaysn tam neyden emin olmak istiyorsun hala anlamış değilim çocuğun hayatı riske girdiği zamanmi anlamış olacaksınız yada burdan biri ben doktorum hastaneye gitmen lazim demesinimi bekliyorsun bekleme arkadaşım suyunsa hastanede belli olur idrarsada belli olur belim agiryor diyorsun riske atman çok yanlış