Kızlar 35+5 teyiz gece kanamam oldu 1 cm açılmam olmuş plasenta kaynaklı değil damarlardan dolayı dedi doktor ciğer geliştirici iğne vurdular 2. dozdan sonra hastaneden çıkıcam nts normale döndü geceye göre sizce hemen doğar mı 1 hafta falan doldurabilir miyiz😞💓🙏