Kızlar merhaba geçen hafta 50 CC yüklemeden sonra yokluk şekerim 178 çıkmıştı, doktorum diyet önerdi ve bir haftadır yapıyorum bugün de tok olarak sadece sağlık kabininden ölçüm yaptırayım dedim 183 çıktı,iyice kafama taktım şuanda bişey olur mu çok mu yüksek sizce bebişe zararları neler ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.