Oznr bende telaş yapmıyorum ama canımı yakıyor böyle sanki etimi alıp bırakmıyor tırnak geçiriyor gibi .birde bir önemli sorum daha var bebeklerinizle konuşabiliyormusunuz ben bu zamana kadar hiç konuşmadım bi kaç kere denedim ama böyle evde yalnız karnıma bakıp konuşmaya çalışınca bi değişik hissediyorum deli gbi kendi kendimle konuşuyorumda delirmişim zannediyorum entrasan ama yapamıyorum bunu aşamıyorum .ama onu nekadar çok sevdiğimi ve beklediğimi allah biliyor ama konuşamıyorum ,yapamıyorum