Kahyaasena o haftalarda brnim bebegime de ileri dendi bugun ogrendim ki 10 gun geride dedi kilo almamış dedi üzgünüm :(( inşallah guzellikle ilerler sizinki boyle devam eder 32 daha cok erken ama dogum icin biz 36 +3 olduk korkuyordum haftaya alacaklar galiba bebegimi