Az önce doktordan geldim , bu gün 34+6 yız yani 35 e yeni girdik . İki hafta önce 2 kiloydu bebeğim şimdi 2kilo 150 gram olmuş. Sadece 150 gram almış. Nts ye girdim doktor keyfi yerinde bi sıkıntı yok dedi. Gelişim geriliği mi kilo alamaması dedim bu saatten sonra gelişim geriliği olmaz organları herşeyi oluştu artık , önemli olan sağlıklı olması kiloyu takma dedi. Ultrasonda da herşey normal çıktı. Kızım 3,350 doğmuştu, bu o kiloyu göremez pek dedi 🥺 kafana takma dedi ama çok üzüldüm ben 🥺 her gün iki yumurta yiyorum balık tavuk vs. yiyorum, kırmızı etle pek aram yok. Şimdi kaşar peyniri aldım, tahin pekmez, badem ceviz fln bu hafta biraz yüklenicem. Muzu her gün bir tane yiyordum zaten. Başka tavsiyeleriniz var mı? Çok mu zayıf doğar sizce 🥺