ZeynepGeos Evet çok doğru söylüyorsunuz sezeryanın sonrası kötü, normal doğumun sonrası daha konforlu.
Bende yurtdışında doğdum büyüdüm, orda doktorlar 42. haftaya kadar bekliyorlar, normal gelmesi için. Burda özellikle doktorumu kendim seçtim, normal doğum olsun diye ama gerçekten bahan buluyorlar,insanıda tedirgin ediyorlar.
Kiloda alıyor hâlâ diyor, 3600gayet normal bence. Bakalım hayırlısı olsun hepimiz için, onların dediklerine göre yönleniyoruz ama beklemek istediğimi söylicem bende.🙏