Kızlar 16. Hafta kontrolümde bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi doktor. Sürekli yatmam gerektiğini söyledi. Hem çok aşağıda hem de baş aşağı duruyor. Progestan kullanıyorum ve sürekli yatıyorum. Ayrıca çok sancım var. Böyle durum yaşayan var mı düzeldi mi? Lütfen tecrübeli anneler yardım etsin ilk hamileliğim çok tedirginim