Maya01 ay hayırlı olsun canım benim benimde 15indeydi 11inde sabah erken gebelik testinde pozitif gördüm 14 ünde kan verdim 216 çıktı doktorum 2 gün sonra tekrar ver değer artmalı dedi tekrar verdim 435 çıktı sonra tamam artık verme kese görmek için gün verdi 31 ine bazen kimyasal gebelik felan olabiliyormus çünkü inşallah sağlıkla alalım kucaklarimiza ☺️