Kesinlikle kullanilmali hatta gebelik oncesi baslamasi daha faydali 12 haftadan sonra birakiliyo zaten ne kadr erken o kadr iyi. Benim dortlu taramada afm mom degerim yuksek cikti bebegin sinir sistemiyle alakali sorun olabilir folik asit kullanmadn mi dedi doktorum. Halbuki ben hamileligimi ogreni ogrenmez baslamistm keske daha onceden baslasaydm diyorum. İhmal edilmesi gereken bir konu degil bana gore