en_guzel_emanetlerim 2 kutu da benim elimde kaldı bu ayın 30unda perinatalogla görüşücem eğer yine kullanma derse bir aylık daha yazdırıp eczaneden alıp elimde kalanlarla birlikte gönderebilirim ihtiyacı olana