Zeynoahm Duş aldıktan sonra banyoyu vileda ile sileyim dedim ayağım kaydı, phafif düştüm 32+3 haftalık hamileyim. Bebeğe bir şey olmuş mudur 😥
esiaks Zeynoahm Bi ağrınız sızınız yoksa zannetmiyorum. Karnınızın üzerine düşmediyseniz birşey olmaz. Ama yine de rahat etmeniz açısından bi acile gidebilirsiniz
Perperik Zeynoahm bu gibi durumlarda bence yine de bi acile doktora görünmeniz daha mantıklı ne olur ne olmaz
sumeyyeee_ Zeynoahm bebek sadece biraz korkmuş olabilir🥹 sıvazlayıp, her şeyin yolunda olduğunu söyleyerek güven verin bu gibi durumlarda. Ben psikolojik olarak yorumlamak istedim. İşin tıbbi yönü ayrı tabi☺️
9ay10gun Zeynoahm bebek plesantadan ayrılabilir bende düşmüştüm banyoda dizimin üstüne acile gittim kalp atışı var ama plesantadan ayrılabilir 24 saat nts baglanman gerek demişti doktor sabah kafar durmuştum bebekte sorun olmayınca çıkmıştım hastanrden
Zeynoahm 9ay10gun ben sağ bacağımın üzerine hafifçe düştüm bornoz vardı üzerimde Karnıma dokundum tekmeler atmaya başladı zaten, ama dediğiniz durum beni şuan aşırı korkuttu ben acile gideyim hemen o zaman
Zeynoahm 9ay10gun bir de şey oluyor acile gidiyorsun alttan muayene etmek istiyor ama ben istemiyorum bebek kesesine zarar veriyormuş alttan muayene doğru mu,
9ay10gun Zeynoahm yok hiç alttan muane etmek isteyen olmadı nts bagliyolar alttan muane etmek isterlerse de kabul etmediğinizi söylersiniz nts bagliolar genelde
9ay10gun Zeynoahm gidin tabi bebeginizden önemli değil hicbisey. Birsey olmamistir demek yerine ya birşey olduysa diye tedbirli davranmak daha iyi. İnşallah yoktur birşey içiniz rahat dönersiniz evinize