Zeynepozcan Lale30 yaptırdığın hastanenin sitesinden ya da doktorundan istemen gerekiyor canım ben üniversite hastanesinde yaptırdım doktordan başka bi yerden alamıyorum mesela ama hastaneye göre değişiyor
Lale30 Zeynepozcan Ben sonucu doktoruma gonderdim.Ama testi bashka hastanede yaptirdim.O zaman doktorumda olmali.Ondan cevap beklemeliyim
minikmelegim_ Zeynepozcan grafiğin çıkıp çıkmadığını nasıl anlarız? Benimde pap a ve beta çıkmış ama grafik görüntüleyemiyorum e nabızda bakınca. Çıkıp çıkmadığını nasıl anlayacağım? Zeynep kamilde yaptırmıştım pat diye de gidemem malum? Salı günü özeldeki doktoruma gidicem ama ya çıkmamış olursa sonuç
Zeynepozcan minikmelegim_ canım ben kan sonuçlarım çıktıktan 2-3 gün sonra hastaneye gittim ve grafikte çıkmıştı
Lale30 minikmelegim_ iste ben de onu anlayamiyorum.Testi verdigimiz hastaneye gidip almamiz mi lazim grafigi diye
Lale30 Zeynepozcan peki grafigi internet sitesinden neden alamiyoruz demek ki,direk hastaneye gitmemiz lazim😞
Lale30 Zeynepozcan evet shimdi doktorum benden grafigi istedi.Dun test vermistim cevaplar bugun cikti
Lale30 iamdamlasanlii Daha belli degil ki,henuz erken 12+2🌝 Doktor ilkinde kiza benzetmisti sonra erkek.Bakalim ne olucak
iamdamlasanlii Lale30 ikili testteki free beta hcg 50 den düşükse erkek 50 den yüksekse genelde kız oluyor cinsiyeti diyolarda benim ilk oğlumda tutmuştu 2. De tutacakmı bakalım 🙈 sizinkini görünce bi sorayım dedim
Kayalp iamdamlasanlii benim ikili deki o deger 104 ve erkek şuan.104 olması free b-hcg 104 ne ifade ediyor korktum bi an