Denizm922 22 hafta olucaz yarın dünden beri böyle tarifsiz sol tarafta bel ve kasık agrisi var . Hareketleride sanki hep sol tarafta hissediyorum boyle biseyler yaşayan var mı bu haftalarda
Bet1 Denizm922 bende öyleyim ama benim erken doğum riskim var canım hatta detaylı da kasılmalarim çıktı nstye girdim sancım da çıktı. Aana doktor herhangi bir risk ya da başka bir şey soylemediyse normal hamilelik ağrıları da olabilir
Bet1 Denizm922 doktorunuza söylersiniz ağrılarınızi herhangi bir sıkıntı yoksa normaldir magnezyum kullanıyor musunuz bilmiyorum ağrıları hafifletiyor
Denizm922 Kullanıyorum çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağ salim aliriz çocuklarımızı kucagimiza