Beyzasrkya22 8 haftalık hamileyim kızlar karnım bir şiş oluyor bazen olmuyor normal mi sizde böyle mi
Hizligonzales Beyzasrkya22 evet normal ilk haftalarda cok siskinlik ve gaz olabiliyor ondan kaynakli benimde ayni
Duyulurum Beyzasrkya22 bebek aslında an baya aşağıda ama şişkinlik oluyor o da göbek çıkartıyor :) 20 hafta olduk biz de, normalde göbeğim var gece yatarken en büyük haline ulaşıyor ama sabah uyanınca baya bir fark oluyor, yiyip içtikçe şişiyor 🙃