Güzel anneler 15+3 haftalığım haftama rağmen karnım baya çoktı 6-7 aylık kadar var bebeğim sürekli sola toplanıyor ve uzun süre orada kalıyor. Sol karnım kocaman oluyor ve sertleşiyor. Biraz endişeliyim açıkçası eşim Şanlıurfa’ya göreve gitti. Tek başıma hastahaneye gitmek istemiyorum. Bilenler beni bi aydınlatabilir mi normal mi bu durum