Essraanil Kızlar merhaba cuma günü sezaryen olcam inşallah.süt sağma pompası kesin gerekiyor mu tecrübeli olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ona göre sipariş vericem.bir de bebekler ikiz olacağı için lazım olur mu diye düşündüm kararsız kaldım
happymooomms Essraanil genelde lazım oluyor benim çok işime yaramıştı hastane çantama koymadım lazım olmadı ama evde baya işe yaradı
Medinedogru03 Essraanil benim kız emmiyodu, almak zorunda kaldım süt sağma pompasi sadece biberonla içiyor ama hala meme vermeye çalışıyorum arada alışsın diye
Eldgrn Essraanil mutlaka al canım ben gerek olmaz kafasına girdim ve almadım koymadım yanıma ama bin pişman oldum almadığımı ve ondan sonra hemen aldırdım süt gelsin gelmesin bulunması gerekiyor bence süt gelmediğinde uyarmak için kanalları çok lazım oluyor onun dışında ikiz bebekleri olduğu için sütünüzü sağmak da gerebiliyor
2022bebeki Essraanil İkiz olduğu için size çok çok elzem kesinlikle almalisiniz. Ben ihtiyaç dahilinde kuzenimden aldim ki işimi gördü
Nurr_22_22 Essraanil lazım oluyor bebek ilk zamanlar göğüsleri bosaltamiyor fazlalığını sagarsin ya da göğüs ucu yapmada çok işe yarıyor süt artışında da öyle ben bir yere giderken de sagip anneme bırakıyorum gelene kadar doyuruyor kızı pişman olmazsın
Essraanil Nurr_22_22 çok haklısın canım mantıklı özellikle ikizlerde ikisine yetişemeyebilirim çok saol😍
Sevvl Essraanil umarım bebeklerın ile çıkarsın ve gerek kalmaz ama ever aksı durum olursa tabiki gerekli canım sürekli süt istiyorlar
Essraanil Sevvl ah inşallah kuzumm tek temennim onlarla çıkabilmek🥺 en hayırlısı olsun inşallah sağlıkla doğsunlar da 😍🙏🏻
_Daydreamer_89 Essraanil ikiz bebişlerim var kesinlikle ihtiyaç ben Avent aldım ama o bile az geldi süt sağma makinası kiraladım ben aylık çekiş güçleri çok iyi hem msj yapma özellikleri oluyor Avent tarzı pompalar tam çekmiyor açıkcası
Essraanil _Daydreamer_89 öylemiiii bilmiyordum peki nereden kiralanıyor acaba öyle bir durumda lazım olursa kiralayalım inşallah
_Daydreamer_89 Essraanil ameda süt sağma makinası benimki gri metal olan aylık 400-500 tl gibi bişey 3 aydır kullanıyorum numarası yazıyor internette getirip kurup anlatıyorlar size