Meloo35 canım model olarak ikiside güzel ama ben beşik tercih ettim hatta özellikle büyümeyenden mobilyacı bi abi beşikte 4 5 yaşa kadar rahat yatar o saatten sonrada baza al en güzeli bunlar büyüyünce standart yatak dışından çıkıyo yatak bulmak zor oluyor dedi ..
Beşikli 3 parça oda takımı aldım extrada yatak odasına anne yanı portatif beşik aldım onu kullancaz Allah nasip ederse inşallah sağlıkla gelsinler 🤲