9 haftalık gebeyim.. Öğrendiğimde deprem bölgesinde görev yapıyordum. Kosturmacadan mıdır bilmiyorum kese aşağı yerleşmiş eve döndüğümde de kanamam oldu bir anda. acile gittik filan o gün bugündür kanama devam ediyor aşırı değil ama kırmızı şekilde. Bazen hiç olmuyor. Sabah akşam progestan fitil kullanıyorum. Haftada 1 kanamanın kesilmesi için iğne vurunmaya başladım. Ablamin gebeliginde de 9 ay adet gibi kanamasi olmuştu. Ama hiç sorun çıkmadı. Kanamalı geçiren çok var. Yorucu ters hareket yapmadan bol bol dinlenmek gerekiyor riskli gebeliklerde. İçini rahat tut. Önemli olan bebeğin gelişiminin güzelce devam etmesi. Bebek iyiyse sorun yok.