Sahraelsam bende ilk baslarda senin gibiydim allaha şükür durumumuz çok iyi fakat eşimin tanıdığı var etlik zubeydede o yuzden gidiyoruz birde ben özeli çok tercih etmiyorum her neyse burada bir bayan post açmıştı hastane doktor tavsiyesi diye o bayan derya burkankulu ve rahmi sinan karadenize alıyorum demisti bana önerdi anlattı böyle böyle yap diye bende sana söyleyim öyle yap 😊
Şimdi googleden etlik zübeydenin çalışma saatlerine bak derya hanım veya rahmi bey ne zaMan müsaitse randevunu hemen al mhrs den alıyorum ama her gün kontrol ediyorum 1 ay sonra gel dediyse birdahaki ay hangi gün gitmem gerekiyorsa bakıyorum devamlı takip ediyorum randevuyu alıp öyle gidiyorum sende böyle yaparsan çok zorlanmazssın 😊 çok beklemeden de hemen giriyorum merak ettiğim bende olan her şeyi rahatça soruyorum iki doktora da çok güzel de yanıtlıyorlar kilosuna kadar söylüyor bana gösteriyor burası bacakları bak şu kalbi diye ayaklarım şişmiş mi ödem var mı diye bile bakıyor 😊