Merhabalar,
En son adet tarihim 25 ocak, bugün doktor kontrolüne gittiğim de 5hafta 1 günlük olarak gözüktü. Normalde 7 hafta 1gün olması gerekiyor.
Herşeye hazır olun dedi. Bir hafta sonraya tekrardan randevu verdi gelişim süreci ilerliyormu yoksa durmuş diye. Böyle durumla karşılaşan oldu mu.
Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏