Selam kızlar ben 3.-4. Hafta da hamileyim daha doktora haftaya gidecem almanyada yaşıyorum papatya çayının alman sitelerinde rahatlıkla içebilceğimi ve türkiye sayfalarında düşük riski nedenden dokayı içilmesi yasak diye söyleniyor. Hangisi doğru ? 🥺