Asyaturut- Kızlar 32 haftalık gebeyim 2 gündür sık sık rahmime bıçak batar gibi ağrı oluyor çok ağrılı bir şekilde oluyor normal mi yaşayan var mı bunu daha önce ilk gebeliğim o yüzden biraz korkuyorum
pembiktavsan Asyaturut- normal canım bebek büyüdüğü için oluyor. Kanama ve sürekli bi sancı hali yoksa problem yok ☺️
1prensannesiiiii Asyaturut- 35 teyim iki haftadır aynı şekilde iğne bıçak batar gibi ağrılarım oluyor normal dedi doktor canım
Aaaysee Asyaturut- bana da ara ara oluyor ama heemn geçiyor geçmezse sıkıntı geçiyorsa doğum yaklaştığı için normal canım
pembiktavsan Asyaturut- aynen son haftalar biraz zor ben de yarın 38 olucam inşallah bende de ara ara oluyor bazen de hiç olmuyor ☺️