Kpln61 aylin-61 hangi doktora gidiyorsunuz ben sormadım duydum sadece bende yeni hamileyim 2 ci bebeğim inş işk doğumu orda yaptım şimdi Gülşah hanıma gitmeyi düşünüyorum bakalım
aylin-61 Btlkck bende şaşırdım oyle diyince sezaryan bi gece dedi bayan normalde iki gece yatrmiyorlarmi
Btlkck aylin-61 özelde bir gece devlette iki gece ben ilk doğumumuda yıldızlida yapmıştım 1 gece yattım
Btlkck aylin-61 yılbaşında olmuştu 720 doğumda 9000 olmuştu 2 aydır öyle gidiyorum ben bu ay gitmedim daha
Btlkck aylin-61 bilmiyorum ki bende en son Şubat’ta gitmiştim sisteme göre yapıyorlardır demekki zam geldi