mercimek000 12 haftalik doktor bi cikinti var gibi yuzde 55 erkek dedi.Degisen oldumu? Kizhissediyordum🙈
3kuzuAnnesiyim mercimek000 12 hafta cok erkn canım degişebilir tabi ki. Bana 19+5 te dedıler ben hala bir umut bklıyorum:/ keske 12 de tahmın yapılsaydı
Mervegedik22- mercimek000 13 haftalık erkek dendi 19 haftalık kız dendi sonra yine erkek kız derken 19 günümüz kaldı hala cinsiyetimiz net değil 🤣
denizaleyna mercimek000 bana da doktor erkek gibi dedi ama inanmak istemiyorum çünkü rüyamda kızımı emzirdiğimi gördüm çok kız hissediyorum bu yüzden 😅 Rabbim gönlümüze göre versin hayırlısıyla 🤗💕
3kuzuAnnesiyim mercimek000 kız:) evt kız dıodum bnde ama gordugum goruntu aradaydı yanı erkkte olabılırdı ama kızmış
mercimek000 3kuzuAnnesiyim doktordan cok size inaniyorum valla😂😂 insallah benimkinide bilmissinizdir.😂🙈🥰
Zeliha272763 3kuzuAnnesiyim 17 haftalık ögrendim oglumu bakalım degisirmi böyle postlar yüzünden hala hiç bir şey alamadim
mercimek000 mercimek000 3kuzuAnnesiyim kizdada cikinti oluyor mu.Bizimkinde baroz vardi ondan kafam karisti.Beni biliyosunuzdur artik surekli soruyorum size😂
Ozlemdemir mercimek000 o kadar çok inanmasaniz iyi olur yanlış tahminde çok bulunuyor çünkü kendileri 😊 iki tane gebelik fotomu da yanlış bildiginden mi bilmiyorum ama benim için doktor ne dese o ☺️
3kuzuAnnesiyim Mervegedik22- 3. Gebelıgım hıc boyle bır karısıklık bulmadı benı ya. Hep dırek kuz denışdı. Bazen dıorum yanlışlıkla barı onuda tatsaydım:)
mercimek000 Canan_ sol ustte 3 cizgiye basinca resim yukle var ordan yukleyip kopyalayip yapistiriyosunuz
birannis_ Bana 13+5 kıza benzettigini söyledi ama küçük bir çıkıntı görünce bekleyelim dedi sabırsızlıkla Perşembeyi bekliyorum ve hislerim kız olduğunu söylüyor bakalım hayırlısı ile öğreneceğiz 💕
ilknursarenacar Zeliha272763 bende 16 haftalık ve 17+5 iken gittim erkek deyip çıkıntı gösterdiler bundan sonra değişmez dedi her iki doktor da
3kuzuAnnesiyim mercimek000 tabıkı oluyor hatta kızda daha buyuk oluyor o yuxden erkk denılen bur cok bebek kıza donuyor
Yenanne_97 https://imgyukle.com/i/QsqIUv https://imgyukle.com/i/QsqTdx Bakabilir misiniz yorum yapabilir misiniz 12+3 . 🙏🏻 3kuzuAnnesiyim