Matmazelbebi Ebru2403 merhaba benim tsh değerim düşüktü. İlk 3 ay 2,5 ve altında olması gerekiyor dedi dahiliye doktorum. Euthrox 25 günde 1 hafta sonları yarım içiyorum.Dahiliyeyede muayene oluyorum sizde dahiliye ile görüşebilirsiniz🥰
Ebru2403 Melekkkkkygt ya ben daha yeni öğrendim gebligimi daha 4 haftalık falandır değerlerime bakıldı Tsh 2.912 yazıyor
Lina-Annesi Melekkkkkygt bende 30. Haftada baktırdığımda 3.85 çıkmıştı. Siz daha once bastırmış miydiniz
Matmazelbebi Ebru2403 Bende gebeliğimde 9.haftadayım. 4 haftalıkken başladım. Sizede düşmesi için veya bu seyirde devam etmesi için öneri, ilaç verebilir dahiliyeci
Cekilmezbirkiz Şöyle ki normal şartlarda 4.5 e kadar normal sayılıyor ama gebelikte 2.5 altında olması isteniyormuş. Bende ilk bebeğimde ilaç kullanmıştım 4 çıkmıştı şimdi de 3.5 çıktı sorucam doktora zeka gelişimi için önemliymiş
Ebru2403 Cekilmezbirkiz doğrudur ben geblgimi daha yeni öğrendim sağlık ocagı bütün değerlerime baktı Tsh 2.912 yazıyor
Matmazelbebi Ebru2403 E nabızda normal bir insan (gebe olmayan) için değer normal gözükür.Gebeliği hesaba katmaz e-nabız. Kadın doğumcunuza danışın dahiliyeyede sorabilirsiniz.İhmal etmeyin en azından aklınızdakiler sorulara en doğru cevabı alabilirsiniz.Ben bu yüzden dahiliye ye birlikte gidiyorum kontrollere bağlı gideceğiz dedi doktorum.
Kubra0123 @“Ebru2403”#p2683531sıkıntı yok. TSH ama 2.5 altı istiyorlar. Gayet iyi sonucun benim 6 haftada 12 çıkmışti. Doktoruna göster ilaçlik bir durum yok gibi. Ayrıca iki hafta sonra tekrar baktır.
Kubra0123 Ebru2403 hamilelikte TSH değerleri oynuyor hormonlarla alakali bir durum şuan iyi ama ihmal etme ilerleyen süreçlerde de ayda bir defa muhakkak baktır.
Melekkkkkygt Lina-Annesi evet 1 kusurden baslamis haftam yukseldikce degerde yukselmis 27 . Haftalarda 2.8 civariymis bir ay sonra 3 un uzerine cikmis
Melekkkkkygt Lina-Annesi hemen hemen her ay bakilmis benim riskli gebelik oldugum icin ay dolmadan sürekli hastanelerdeydim