Pank Haftadayim bebegim hala makat gelis dönmedi hic. Zaten sezeryan olacaktim ama sorum şu makat gelis oldugunda sezeryanda bi farklilik oluyormu? Fazla dikiş , kesi alaninin büyümesi vb. gibi. Bilgi verebilirseniz sevinirim 😊
2baybannesi Pank hayır hiç bir fark yok benim ilk bebeğim makat geliş ten sezeyan oldum aynı bir fark yok şimdi pazartesi ikinci sezeyan olacağım buda normal pozisyonunda yine aynı sekilde olacak