Zizizi Haftadan sonra dönen, doğum pozisyonu alan var mı aranızda? 37 haftalığız hala dönmedi bebeğim. Bundan sonra dönme ihtimali var mı? Yaşayan varsa tecrübesini paylaşabilir mi lütfen 🙏🏼🙏🏼
kimsiniz Zizizi bizde hâlâ bekliyoruz pazartesi 38 olucam randevum var artik doktorum ne der bilmiyorum🥲
Eceecim Zizizi 29 da dönmüştü. Doğum anında belki dönebilir bir ihtimal. Doktorunuz bilgi vermedi mi?
FatmaAselinAnnesi_60 Zizizi 28. Haftadan beri doğum pozisyonunda inşaallah dönmez 32+3 haftalığım son zamanlarda bile dönen bebekler var bekleyin
Zizizi kimsiniz inşallah dönerler 🙏🏼 benim bebeğim fazla harekette etmiyor. Normal doğumu kolaylaştıracak hareketlere, hurma’ya falan hiçbir şeyede başlayamadım şuan ters diye
Zizizi Sağlıklı olsun en önemlisi o ama benim bi tane daha çocuğum var, bana çok bağlı ve doğum sonrası yardım edecek kimsem yok. Sezeryan olursam doğum sonrası ikisiyle hemen ilgilenebilecek miyim hep onu düşünüyorum..
Zizizi Eceecim benim ilk bebeğimde 27de dönmüştü ama bu 2. Henüz dönmedi. Doktorum 38-39a kadar bekleriz dedi ama bebek artık büyüyor, bu vakitten sonra çok dönen oluyor mu merak ediyorum
Zizizi zzyynnpp doktor muayenesinde ultrasondanda gözüküyor, bende yukardan başını hissediyorum dokunduğumda, aşağıya doğruda hafif hafif tekmeler atıyor
Eceecim Zizizi hayırlısı olsun sizin için.🙏🏻🙏🏻 Baş aşağı olup normal doğamayan bebekler de oluyor. Kanala girmiyo veya başka şeyler biliyorsunuz. Endişe etmeyin. Bizim baş aşağı ama henüz çatı muayenesi olmadım. Bakalım nasıl olacak korkuyorum açıkcası ben de 😐
AsyaveAnnesiii Eceecim evet benimki başaşağı mesela ama kanala girmedi bugün kontrolüm var bakalım girmiş mi 37+5im kafası kasığımda haftalardır🥲
Eceecim AsyaveAnnesiii ben de aynı haftadayım. 2 haftadır çok aşağıda hissediyorum. Doktorum başı epey aşağı inmiş dedi ama kanala girmiş vs demedi bakalım ☺️