Nesekahraman Kızlar sizce en iyi bebek bezi markası hangisi öneride bulunabilirmisiniz yenidoğan için
Nurr_22_22 Nesekahraman ben sleepy kullanıyorum 1.5 aylık kızım tasma pişik olayını yaşamadım şimdilik
Babysgt Nesekahraman ben 20 haftalık gebeyim. Bebeğim için ufak bir alışveriş dahil yapmadım hiçbir konuda fikrim olmamasına rağmen. Bebek bezine şimdiden karar verdim. Tüm bezlerin karşılaştırması sonucunda “”Prima Premium Care”” da karar kıldım :)
Nesekahraman Babysgt bende daha yolun çok başındayım 8 haftalık bende bez derdine düştüm şimdiden sleepyle ikisi arasında kararsız kaldım 🥰