Melisdnz Ben normal doğum yaptım ilk oğlum da bu ikinci buda normal olacak inşallah, Sezeryan kişiden kişiye değişir toparlanma durumu ama genel olarak zor bence Eltim sezeryan olmuştu onunda 2.gebeligi şimdi karnı büyüdükçe dikiş yerleri hala acıyor ve yine sezeryan olacak ben normal tercih ediyorum 1oglum Daha var onu kimseye bırakamam onunla hemen ilgilenmek için toparlanıp kalkmak daha kolay olur inşallah