Normal yapma ihtimaliniz varsa normali tercih edin derim dogurunca kuş gibi hafifliyosun rahatliyosun ve ertesi güne hicbiseyin kalmıyor sezaryen de ise dikiş acısı sürüyor hemen kalkamiyosun ben ikisinide yaptım ilk doğumum normaldi ikinci makesef sezeryan olmak zorunda kaldım sezeryan sonrası çektim tavsiye etmem