Merhaba anneler benim doktorum 14 haftalıkken kanama alanı gördü ufak ama suanlik ilaç vermicem dedi kendiliğinden kapanabilir dedi sizdede olan varmı birde benim sürekli doktorum yok hep farklı yere gittim devlet olsun zaten devlet iyi diyip yolluyo 2 kere özele gittim onlar öyle dedi cinsiyet öğrenmek için gittim yani