Laliin1 ben ayda 1 kere özele 15 günde 1 de devlete gidiyorum Zeynep Kamile yani orda pek göstermiyorlar ekranı asistanı bakıyor genelde doktoru görmüyorsun çoğu zaman odada görebilmek için ayda 1 özele gidiyorum herseyine baktiriyorum doğumu da Zeynep Kamilde yapicam özele o kadar para bayilamam 😂 3 ay önce arkdsm doğum yaptı sancı odası vs herşey iyi dedi doktorlar doğum esnasında yardımcı oluyor destek oluyorlar özele hiç gerrk yok dedi eski Zeynep Kamili herkes söylüyor eskisi gibi değil dedi bende orda yapicam