Dilruba21 Merhaba arkadaşlar. 18+1 haftalık hamileyim. Soğuk almışım sanırım. Çok dikkat etmeme rağmen. Değişen havalardan olmalı sanırım. İlaç kullanmak istemiyorum. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz benimle? 🌸